Saturday, March 24, 2012

super apa? super spontan!

Assalamualaikum w.b.t.

hai.

hari ini aku nak cerita pasal rancangan terbaru kat astro warna.aku ini merupakan salah seorang yang sangat minat dengan komedi.so, astro warna memang kena ada lah kan.


okey,setelah promo banyak kali keluar kat tv, akhirnya barulah keluar kat murai cerita rasmi pasal super spontan. dan dan dan setelah melihat pada barisannya,aku rasa nak sokong kumpulan angsa ganas.haruslah.ada zahid,zizan,tauke,rahim r2, riezman dan lain-lain.wah.best bukan? korang mesti tanya mana johan?johan?johan xder ker?..dont worry.Johan mesti ada.dia masuk kumpulan beruang comel.



ahli-ahli kumpulan ini dipilih melalui cabutan undi (murai, 2012). so, bukan sesaje jer diorang masuk kumpulan mana-mana yang diorang nak.dan dan dan setelah aku tengok sepintas lalu, kebanyakan peserta datangnya dari latar belakang yang berbeza.


oh,yang paling menarik adalah juri-jurinya.nak tahu siapa???


 

Imej Boboi (Google,2012)

dan



*



*




*




 

Imej amir raja lawak (Google, 2012)




Gempak?xsabar aku nak dengar dia kritik.Okeylah.aku xtahu format dia macamana.xmungkin macam spontan.Spontan yang dulu pun best.Harap-harap kali ini lagi super lah kan.





p/s:berhibur berhibur jugak.tetapi ingat yer.ibadah jangan dilupakan.