Saturday, March 17, 2012

Kasut tumit tinggi

Assalamualaikum w.b.t.

hai.

hari ini aku nak cerita pasal kasut tumit tinggi.haaa.aku cerita pasal kasut tumit tinggi?.kelassssssssss.memang totally opposite than me.xkisahlah.nak cerita jugak.

kebanyakan perempuan amat meminati KTT (rujuk gambar) ini.kalau tengok,kawan-kawan perempuan aku pun rata-rata lebih gemar pakai KTT ini.kesemua tempat yang dipergi,mesti nak sarung KTT ini.apa yang best pun aku x tahulah.bila ditanya, tak sakit ker, pasti mereka akan jawab sakit.dah itu kenapa nak pakai?.hehe.sebagaimana yang diketahui,perempuan itu complicated.aku sendiri akui,kebenarannya.kaum hawa ini,suka benda yang complicated dan menjadi complicated.

 
sumber : imej google.

*************************************************

contohnya :

perempuan suka untuk menjadi cantik

 

so,perlu tip top.

 

salah satu pilihan yang ada, perlu nampak tinggi dan cantik

 
kasut tumit tinggi---yes

 
sakit? xselesa? takper, asalkan cantik dan bergaya

 
kesana-kesini pakai KTT

 
sakit kaki,sakit tulang belakang, kekadang terpeleot, kekadang tumit tercabut

 
letak ubat,kes teruk jumpa doktor

 
lepas baik,pakai balik. and berterusan.

************************************************

complicated bukan?.walhal boleh jer pakai yang lebih selesa dan tiada tumit.xperlu menanggung kesakitan.xperlu menanggung malu bila terpeleot ditengah jalan.hehe.perempuan ini rumit.sebab kadang2 aku sendiri xfaham dengan diri aku.haha.terutamanya bila nak period.konfem.xder papepun,tetiba nangis.haaa.perempuan sukakan complicated.tapi,kaum ini gigih mengharungi complicated itu.

ada Adam yang pertikaikan kenapa Hawa suka pusing satu mall, end up shopping kat kedai yang 1st tadi. ataupun,paling teruk,xbeli.dengan alasan x ada yang sesuai.haha.

dia macam ini tahu, Hawa ini perlulah pusing sana sini.untuk satu kepuasan, dan Hawa suka yang 'PALING'.Paling cantik,paling selesa,paling semua lah.so,dia perlu lihat,mencari,meneliti kesemuanya supaya dia x terangau-angau, ter kesal-kesal, ter ingat-ingat pada satu benda itu. seriously.benda itu, PERLU. haha.sebenarnya,perkara ini sangat subjektif.meluas.kajian pun banyak persoalan.

okeylah.


p/s: aku tak suka KTT.tapi,xsemestinya aku bukan kaum hawa kan?hehe.

p/s: Hawa itu se-les mana pun dia, se-pengkid mana pun dia,aku yakin disebaliknya terdapat selembut-lembut perkara yang ada dalam dirinya. sebab itu memang dah diberi oleh NYA.tiada sesapapun,yang boleh menidakkan nya. begitu juga pada Adam. se-nyah mana pun dia, se-gay mana pun dia, aku yakin pasti ada peluang untuk mereka menjadi lelaki yang sempurna.

hehe.


kenapa entry ini ditulis?.sebab aku terpandangkan KTT.dan aku masih xsuka.



*** anak panah itu sumber imej google.