Friday, March 16, 2012

2 am.

Assalamualaikum w.b.t.

hai.

helllooo human. while clock ticking,tik tok tik tok.and I just realize its already 2am!. and me? - sitting in front-  laptop and trying so hardly updating atleast something for this page.

okey















hmmmm.















okey







apa nak tulis?.

*pilihanraya*

okeylah tulis sikit-sikit. hmmm. sekarang ini bulan march.we are in the middle of march.pilihanraya semakin hampir.pilihanraya negara dan juga universiti.sebelum-sebelum ini aku xlah amik port pun pasal pilihanraya ini.I just leave it pada sesiapa yang berhak untuk memilih.and now, aku dah nak masuk 24 tahun pun.dah boleh untuk mengundi and pasti aku akan mengundi.untuk sape?.pada mereka yang aku rasa berhak untuk dipilih.politik ini memeningkan.seringkali berlaku pertelingkahan merebut kuasa.berkata itu dan ini.dalam satu negara.kamu menuding jari kepada orang lain.bergaduh.memandang serong.banyak negatif.aku tahu,xsemua ahli politik macam itu.aku percaya.ada yang ikhlas benar-benar menolong rakyat.so,terima kasihlah kepada sesiapa yang jalankan tugas dengan baik.

aku selalu memandang sesiapa itu dalam satu institusi keluarga.setinggi mana kamu berada, sehebat mana kamu telah lakukan,kamu tetap cucu cicit Adam.hambaNYA. One big family. gaduh sikit-sikit normal.but at the end, kita semua tolong menolong.kasih mengasihi.no barrier.betul2 macam keluarga.

*kehidupan*

bercerita tentang kehidupan,tiada banyak yang beza.sekarang ini,aku dah mula menghantar resume ke mana-mana yang aku rasa boleh.hehe.kita tunggujer lah kan sesape yang sudi terima.

okeylah.dah 2.30 pun.kalau aku rajin,aku update.hehe.dulu,aku tegar berblog.tapi,sekarang...dah kurang....sangat kurang.tapi,still kena tulis sebagai catatan aku dikala tua nanti.


selamat malam.eh,selamat pagi!