Monday, July 16, 2012

family gathering (N9)

Assalamualaikum w.b.t.

hai.

okey xder benda nak cerita sebenarnya.so, fikir punya fikir haruslah atleast update something dah alang-alang bukak ini kan...

berbalik pada tajuk. 


*************************


menjadi kebiasaan keluarga RAahmad untuk adakan family gathering ini.Berjumpa sanak sedara,update apa-apa yang patut, makan-makan, dan paling penting solat berjemaah and adakan tahlil untuk mereka yang telah tiada.sebelum ini,kami berkumpul kat rumah opah kat greenwood. sejak opah dah xder, adik-beradik mak aku take turnlah buat kenduri.

kali ini,kat umah pakusu.bertempat di N9.


gambar: tuan dan puan penganjur.



*****************************


aktiviti sebelum pergi restoran damsyik,N9.


masa ini kat restoran dah.ini gambar adik-adik sedara aku yang kecik-kecik.overall,makanan dia sedap-sedap.alhamduLILLAH.kenyang.



ini aktiviti selepas maghrib and sebelum isyak.bacaan yaasin dan tahlil untuk orang-orang yang telah kembali kepadaNYA khususan kepada opah dan atuk (alfatihah).


ini sebenarnya gambar selepas makan.nak balik umah pak usu semula.gambar adik and adik sedara aku,zaid xder plak.diorang tukang amek gambar.

aku tahu cerita and gambar tak teratur.xperlah.aku pun dah letih tengkuk ini.dah x dan nak tunggu lama-lama depan ini.

gambar-gambar ini pun aku grab dari fb abang aku jer.aku ada amek gambar jugak.tapi,berkurunlah nak tunggu aku yang transfer gambar ke laptop.malas tahu!

owh, aktiviti ini pun berlaku 2jun 2012 yang lepas. lama kan?.

14july 2012 lepas, majlis yang sama diadakan dirumah mak dan ayah kat serendah.so, semua orang datang.best giler.tapi kali ini,kami x buat barbeque.kami masak jer.okey buang perkataan kami.ganti perkataan mak dan ayah.haha.

okeylah.sampai sini saje.