Wednesday, February 8, 2012

Serabut

Assalamualaikum nana.,

hai...

setelah pulang dari cuti...wah berlemak r malaysia banyak gler cuti...kekadang rasa heaven gler.mcm blh bermonolog...''eh,syurga ke ini???'' mana xnye,bgun tdo,ada mknn (terima kasih mak ngan ayah!--->ALLAH sje yang dpat membalasnya).mkn.tgk tv.tlg mak skit2.main ngan kcg.jlan2.mlm,tdo lmbt...hehe.berlemak bukan?...walaupun x produktif,aku tetap sukeee.

okey kembali ke tajuk...

aku ini tengah serabut ini...mggu lepas dapat jawapan dari jurnal MSEC...punyalah dukacita....kaw2 kena kritik,komen,penambahbaikan sume...in positive side,sgtlah bgus...demi jadik insan yang lebih baik...dan dan dan research ini mgkn blh jadik guideline yang baik...tapi...aku ini bukannya kuat semangat sgt...aku bce komen jer dari 3 reviewers itu,menggeletar tubuh badan sume...sume org,aku ignore...msej x bls...kol mls nak angkat...tnde sedih lettew...tapi,family kol,msej sume aku angkat lah...gler nak jadik anak durhaka?

so,jumaat lepas,dr aku soh lah mengadap dia...and aku kan nak jadik anak murid yang baik,aku pun bersemuka lah...(CEH!) pupapupa...aku lega lah jumpa dia...rupa2nya,aktiviti kritik mengkritik untuk jurnal ini adalah perkara biasa...hehe...

okeylah aku nak kembali melukis.arkitek saintis.pergggh.se-tyle gler nama.dah lah.okta~